
perjantai, 14. maaliskuu 2008
Onnittelut!
Eilen oli Bella-kamun synttärit. Onneeksi olkoon 3-vuotispäivän johdosta!!!:D (Nella tulee kahden päivän päästä perässä täyttäen lauantaina myös kolme vuotta. Nella kiittää oonitteluviestistä.)


perjantai, 14. maaliskuu 2008

Samojedinkoira Nellan ja länsigöötanmaanpystykorva Sinin kuvia ja kuulumisia.
__________________________
Kuvien kopioiminen sivuilta kielletty!
Kommentit